.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رونمایی ازیک اثر فاخر هنری درهمایش مدیران استانی حوزه های هنری

همزمان با هفته پژوهش ، با حضور مدیران ارشد حوزه هنری کشور و مدیران حوزه های هنری 6 استان ، رونمایی از یک اثر فاخر هنری در حوزه هنر آثار مکتوب انجام شد .

به گزارش شمال نیوز، کتاب ( طالب آملی در دیوان مناقب علوی ) اثر دکتر زین العابدین درگاهی با حضور مجید مصلحی مدیر کل امور استان ها و مجلس حوزه هنری و معاونین این مرکز ، همچنین مدیران مراکز حوزه هنری استان های ( البرز ، آذربایجان شرقی ، قم ، سمنان ، قزوین ، گلستان ) در همایش مدیران حوزه هنری منطقه دو کشور ی مراسمی رونمایی شد .

در این مراسم دکتر درگاهی ضمن اشاره به روند نگارش این اثر ، گفت : کار پژوهشی و تحقیقات مقدماتی نگارش این اثر از سال 1374 آغاز و به لطف الهی در سال 1392 به چاپ رسید .

وی در ادامه افزود : در این اثر نخست به مناقب نویسی و مناقب سرایی در طول تاریخ شیعه اشاره ، پس از آن مناقب سرایی طالب آملی را بررسی کرده ایم .

لازم به ذکر است ( طالب آملی در دیوان مناقب علوی ) اثر دکتر زین العابدین درگاهی با حمایت حوزه هنری استان مازندران چاپ و منتشر گردیده است .

از دیگر تالیفات دکتر درگاهی می توان به آثار ( علوی سرایان مازندران ) ، (مجموعه مقالات طوبا ) و ( مقاله       « ذره ایی از خاک بوتراب » ) و .... اشاره کرد .


بازدید مدیران 6 استان از نمایشگاه تولیدات تجسمی حوزه هنری مازندران

 
همزمان با برپایی همایش مدیران حوزه های هنری منطقه دو کشور در ساری ، نمایشگاهی از تولیدات واحد تجسمی حوزه هنری مازندران در حاشیه این همایش برپا گردید که مورد توجه مدعوین این همایش قرار گرفت .

 علیرضا پاک بین مسئول واحد هنرهای تجسمی این مرکز ضمن بیان خبر فوق افزود : این نمایشگاه که در طول زمان برگزاری همایش مدیران حوزه های هنری منتطقه دو کشور ( آذربایجان شرقی ، قم ، البرز ، سمنان ، گلستان ، قزوین ، مازندران ) در محل همایش بر پا می باشد ، شامل آثار نگارگری ، خوشنویسی و نقاشی است که با موضوعات دینی و عرفانی طی برنامه های مختلف در این مرکز تولید و در معرض دید عموم قرار گرفته است .

شایان ذکر است در این همایش علاوه بر معاونین بخش های مختلف امور استان ها و مجلس حوزه هنری کشور ( اسماعیل فلاح ، فریبرز شیرینی ، مهدی حبیبی ، محسن ربانی و داوود ضامنی ) مدیران حوزه هنری منطقه دو کشور ( محمد کرم الهی ، عبدالحمید قره داغی ، وحید فرجی ، سید اسماعیل دانایی و نقی محمد نژاد ) نیز حضور به هم رساندند .

همایش مدیران حوزه های هنری منطقه دو کشور 24 و 25 آذر ماه به میزبانی حوزه هنری استان مازندران در ساری برگزار گردید. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.